Biedrība "Krāslavas rajona partnerība" / Aktualitātes
Biedrība "Krāslavas rajona partnerība"
Biedrība "Krāslavas rajona partnerība"
Skolas iela 7,
Krāslava, LV 5601
Latvija

+371 25608232; +371 26195753
kraslavaspartneriba@inbox.lv





















   

Seminārs "Biedrību darba organizēšana un vadīšana"
20.10.2016


24. - 25. oktobrī Indras pamatskolā notiks seminārs "Biedrību darba organizēšana un vadīšana".

Latgales NVO projektu programmas 2016 projektu konkursa ietvaros pilsoniskās sabiedrības iniciatīvu atbalsta apakšprogrammā tika atbalstīts biedrības "SKOLA AR NĀKOTNI" projekts "Biedrību darbības ietekme un ieguldījums pilsoniskās līdzdalības veicināšanā". Tā mērķis ir veicināt pilsoniskās sabiedrības iniciatīvu un novada iedzīvotāju līdzdalību, sagaidot Latvijas valsts simtgadi, tādējādi stiprinot dažādu tautību un vecumu cilvēku piederības sajūtu savai valstij.

Kā viena no projekta aktivitātēm ir seminārs "Biedrību darba organizēšana un vadīšana", kuru vadīs Marija Dubicka - Biedrības "Zaļais meridiāns" valdes locekle, biedrības "Latvijas patērētāju interešu aizstāvības asociācija" padomes locekle, Sorosa fonda "Latvija" finansēto projektu vadītāja, starptautisku projektu dalībniece, mācību līdzekļu līdzautore.

Aicinām Krāslavas un Dagdas novada iedzīvotājus pieteikties semināram pa tālruni 28303638 (Vija Sjadro) vai pa e-pastu vijciks@inbox.lv ar norādi Pieteikums semināram līdz š.g. 21. oktobrim.




 
      Atpakaļ

<< Jūnijs 2018 >>
POTCPSSv
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Nepieciešamie semināri LEADER projektu iesniedzējiem un īstenotājiem

Projekta pieteikuma veidlapu aizpildīšana
Projekta dokumentācijas sagatavošana
Projekta lietvedība
Projekta grāmatvedība
Projekta vadība
Projekta komandas veidošana
Iepirkumu veikšana
Citi

Apskatīt rezultātus


Biedrības "Krāslavas rajona partnerība" mājas lapa tiek finansēta no Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai Latvijas Lauku attīstības programmas atbalsta pasākuma. Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz avotu obligāta.