121565

Tūrisma uzņēmēji apgūst inovatīvas mārketinga tehnoloģijas
11.04.2013


 

Tūrisma uzņēmēji apgūst inovatīvas mārketinga tehnoloģijas

 

Kā sensenos laikos ir teicis autobūves pamatlicējs Henrijs Fords: „Es zinu, ka puse reklāmā ieguldītās naudas ir nepareiza. Ja tikai es zinātu, kura puse...” Trāpīgas un emocionālas mārketinga aktivitātes ir veids kā efektīvi piesaistīt uzmanību uzņēmumam, popularizēt produktus un pakalpojumus. Tieši ar šādu mērķi - apgūt inovatīvus mārketinga paņēmienus tūrismā, aprīļa sākumā Daugavpilī, Preiļos un Krāslavā pulcējās tūrisma eksperti, uzņēmēji, amatnieki, mājražotāji un studenti.

Triju dienu apmācību semināra „Inovatīvas mārketinga tehnoloģijas” tēmas un apguves metodes īpaši mērķa grupai izstrādāja un prezentēja eksperte Vita Brakovska.

 

 

         Viena no apmācību dalībniecēm, Ināra Savicka atzina: „Seminārs noritēja vienā elpas vilcienā - Vitas Brakovskas vadībā teorija meistarīgi cieši savijās ar praksi, patika interaktīvās darba metodes. Pasākums bija vērtīgs arī jaunu kontaktu iegūšanai un turpmākās sadarbības veidošanai”. 

Partizān mārketings, QR kods, mazbudžeta reklāmas pasākumu veidošana, sociālo tīklu izmantošana, mobilo aplikāciju izveide – šīs bija tikai dažas no apskatītajām tēmām, kas iedvesmoja radošāk reklamēt radītās preces un pakalpojumus un veidot kvalitatīvu tūrisma piedāvājumu Dienvidlatgalē.

Vietējo produktu un lauku tūrisma attīstība, kā arī zināšanu pārnese - tie ir triju Latvijas un divu Lietuvas vietējās rīcības grupas sadarbības projekta „Vietējo identitātes produktu attīstība izmantojot inovatīvo mārketingu lauku tūrismu” atslēgas vārdi.

Apmācību seminārs bija viena no pirmajām projekta aktivitātēm, nākamais solis – pielietot zināšanas praksē un dalīties uzkrātajā pieredzē ar lietuviešu kolēģiem tūrisma pakalpojumu sanāksmēs Dienvidlatgalē no 15. līdz 20. aprīlim.

Projektu pilnā apmērā finansē Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai Lauku attīstības programmas pasākuma „Starpteritoriālā un starpvalstu sadarbība” ietvaros, tā kopējais budžets ir 21 116,15 LVL.

 

Seminārā prezentācijas:

Sociālo tīklu neizmērojamais spēks

Nākotnes mārketinga modeļi

Mazbudžeta mārketings

Mobilās aplikācijas 

 

 

 

 




      Atpakaļ


Biedrības "Krāslavas rajona partnerība" mājas lapa tiek finansēta no Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai Latvijas Lauku attīstības programmas atbalsta pasākuma. Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz avotu obligāta.