Latgales vietējās rīcības grupas sekmēs lauku tūrisma attīstību
19.03.2013
19. martā, Krāslavā uz pirmo projekta Vietējo identitātes produktu attīstība izmantojot inovatīvo mārketingu lauku tūrismu darba grupu pulcējās triju Latgales vietējo rīcības grupu (VRG) pārstāvji.
Projekta mērķis ir veicināt vietējo identitātes produktu un kvalitatīva lauku tūrisma attīstību, izmantojot inovatīvo mārketingu un nodrošinot kvalitatīvu pieredzes pārnesi starptautiskās sadarbības līmenī. Tā sasniegšanai ir apvienojušās trīs Latvijas VRG biedrība Krāslavas rajona partnerība, biedrība Preiļu rajona partnerība, biedrība Daugavpils un Ilūkstes novadu partnerība Kaimiņi un divas Lietuvas VRG asociācija Traķu vietējā rīcības grupa un asociācija Zarasu vietējā rīcības grupa, pārstāvot savu teritoriju tūrismā iesaistītos uzņēmējus, amatniekus, ražotājus, pašvaldības un nevalstisko sektoru.
Gada laikā partneri ieviesīs kopīgas aktivitātes: katra partnera teritorijā organizēs starptautiskās sanāksmes un apmācības par inovatīvām mārketinga tehnoloģijām (IMT), kā arī žurnālistiem un tūrisma ekspertiem prezentēs projekta teritoriju
Pirmās kopīgās aktivitātes Latvijas pusē noritēs jau aprīlī - no 2. līdz 4. aprīlim lektore Vita Brakovska lasīs mācību semināru Inovatīvas mārketinga tehnoloģijas, savukārt no 15. līdz 20. aprīlim tiks organizētas trīs sanāksmes tūrismā iesaistītajiem .
Projektu pilnā apmērā finansē Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai Lauku attīstības programmas pasākuma Starpteritoriālā un starpvalstu sadarbība ietvaros, tā kopējais budžets ir 21 116,15 LVL.
© - 2024 | All Right Reserved.
Datu politika
Websoft.lv