121748

Latgales vietējās rīcības grupas sekmēs lauku tūrisma attīstību
19.03.2013



 

19. martā, Krāslavā uz pirmo projekta „Vietējo identitātes produktu attīstība izmantojot inovatīvo mārketingu lauku tūrismu” darba grupu pulcējās triju Latgales vietējo rīcības grupu (VRG) pārstāvji.

Projekta mērķis ir veicināt vietējo identitātes produktu un kvalitatīva lauku tūrisma attīstību, izmantojot inovatīvo mārketingu un nodrošinot kvalitatīvu pieredzes pārnesi starptautiskās sadarbības līmenī. Tā sasniegšanai ir apvienojušās trīs Latvijas VRG – biedrība „Krāslavas rajona partnerība”, biedrība „Preiļu rajona partnerība”, biedrība „Daugavpils un Ilūkstes novadu partnerība „Kaimiņi”” un divas Lietuvas VRG – asociācija „Traķu vietējā rīcības grupa” un asociācija „Zarasu vietējā rīcības grupa”, pārstāvot savu teritoriju tūrismā iesaistītos uzņēmējus, amatniekus, ražotājus, pašvaldības un nevalstisko sektoru.

Gada laikā partneri ieviesīs kopīgas aktivitātes: katra partnera teritorijā organizēs starptautiskās sanāksmes un apmācības par inovatīvām mārketinga tehnoloģijām (IMT), kā arī žurnālistiem un tūrisma ekspertiem prezentēs projekta teritoriju

Pirmās kopīgās aktivitātes Latvijas pusē noritēs jau aprīlī - no 2. līdz 4. aprīlim lektore Vita Brakovska lasīs mācību semināru „Inovatīvas mārketinga tehnoloģijas”, savukārt no 15. līdz 20. aprīlim tiks organizētas trīs sanāksmes tūrismā iesaistītajiem .

Projektu pilnā apmērā finansē Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai Lauku attīstības programmas pasākuma „Starpteritoriālā un starpvalstu sadarbība” ietvaros, tā kopējais budžets ir 21 116,15 LVL.




      Atpakaļ